Βρείτε μας

Σχετικά βίντεο

Μια καινούργια γενιά σημείων πώλησης

Μια καινούργια γενιά σημείων πώλησης  (mini market, περιπτέρων, σούπερ μάρκετ και ψιλικατζίδικων) με νέα μορφή γεννιέται και έρχεται να κατακλύσει την ελληνική αγορά.

Σημεία πώλησης διαφορετικά από τα παραδοσιακά κατεστημένα, όπου ο πελάτης θα χρίζει  μιας ατομικής εξυπηρέτησης, όπου  υπηρεσίες και  προϊόντα θα είναι προσαρμοσμένα στις δικές του ανάγκες.

 

Την αγορά και τα σημεία μικρής λιανικής πώλησης έρχονται να διεκδικήσουν οι πολυεθνικές, οι οποίες καθοδηγούμενοι από διαφημιστικές εταιρίες , με βάση τους κανόνες του marketing αποβλέπουν  στο να αφανίσουν τους μικροπωλητές του κλάδου μας.

Στόχος τους είναι, να ενταχθούν όσο ποιο ομαλά γίνεται και να κατακτήσουν το καταναλωτικό κοινό, με  νέες καινοτομίες, φρέσκες ιδέες, κρατώντας πάντα ως βάση, τον επικοινωνιακό χαρακτήρα  των σημείων πώλησης με τον καταναλωτή.

Η εποχή όπου ο καταναλωτής επισκεπτόταν το Σάββατο με την οικογένεια του, τα μεγάλα εμπορικά κέντρα και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ συνδυάζοντας την διασκέδαση με τα ψώνια ,παρασυρμένος πολλές φορές από τις διαφημίσεις ,τις προσφορές και την πληθώρα προϊόντων, τις οποίες παρουσιάζανε  ως δελεαστικές  οι εταιρίες στους καταναλωτές λόγω των χαμηλών τιμών,  έφτασε στο τέλος της.

Ο καταναλωτής αναζητεί πλέον  την γρήγορη εξυπηρέτηση, τις καλές τιμές , τις προσφορές , την πληθώρα προϊόντων,  την σύγχρονη υπηρεσία, την όμορφη ατμόσφαιρα (την ώρα που θα συναλλάσσεται ) και την καλή προσωπική επαφή στα μικρά σημεία πώλησης τα οποία θα μπορεί να βρει,  κοντά στην  γειτονιά του.

Κερδισμένοι σύμφωνα με στατιστικές όσοι θα προσαρμοστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στα νέα δεδομένα. Όσοι παίξουν το επικοινωνιακό παιχνίδι του marketing και αιφνιδιάσουν πρώτοι με την αλλαγή, τους επαγγελματίες του χώρου και του κλάδου της μικρής λιανικής. 

Στο χέρι μας είναι να καταστούμε βιώσιμοι στο μέλλον ως επαγγελματίες του χώρου.

Εμείς είμαστε αυτοί οι οποίοι πρωταρχικά θα πρέπει να κρατήσουμε όσο το δυνατόν μπορούμε και να αυξήσουμε μελλοντικά τα σημεία πώλησης  αλλά και τον τζίρο μας πρώτοι, πριν μας προλάβουν(η κρίση ,οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και οι πολυεθνικές).

Η συμπεριφορά μας είναι αυτή η οποία θα καθορίσει την πορεία και το μέλλον μας  στον χώρο. Πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον ελπιδοφόρα και να δούμε τι μπορεί να μας αποφέρει.

Να προλάβουμε τα θέλω του καταναλωτή και να αλλάξουμε την παλαιική στάση την οποία είχαν καθιερώσει στο παρελθόν οι συνάδελφοι μας, έτσι ώστε να βγούμε νικητές από τις καταστάσεις που πρόκειται να αντιμετωπίσουμε στο προσεχές μέλλον.

Κοιτώντας το μέλλον πολλοί απ’ εμάς  θα βιαστούν να πουν ότι δεν θα αντέξουμε για πολύ -εξαιτίας  της κρίσης η οποία μας χτύπησε - να παραμείνουμε βιώσιμοι. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα και με τις τελευταίες στατιστικές  το νέο κύμα μέτρων που έρχεται θα συρρικνώσει τον κλάδο μας.

Είναι αλήθεια ότι πολύ δύσκολα πλέον επιβιώνουμε καθημερινά . Τα κέρδη μας ολοένα και μειώνονται με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε στις καθημερινές μας υποχρεώσεις.

Θα είμαστε απλοί θεατές των νέων μέτρων που έρχονται;

Θα δραστηριοποιηθούμε για να αντιμετωπίσουμε το μέλλον;

Θα παραδώσουμε  τα μαγαζιά μας και τις επιχειρήσεις μας χωρίς να πολεμήσουμε;

Είναι ερωτήματα τα οποία  καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

Εμείς πρέπει να καθορίσουμε το μέλλον. Εμείς πρέπει να πολιορκήσουμε πρώτοι την ελληνική αγορά .

Γιατί εμείς είμαστε  ενεργό κομμάτι αυτής. Γιατί εμείς βιώνουμε την καθημερινότητα, τις δυσκολίες και τους προβληματισμούς του καταναλωτή,  του συναδέλφου, του επαγγελματία.

Μέχρι τώρα πολλοί αποφασίζανε για εμάς χωρίς εμάς. Τώρα πλέον η απόφαση πρέπει να είναι δική μας.

Ενωμένοι και δυνατοί , πρωτοστατώντας στις αλλαγές που έρχονται ,ελάτε να αποφασίσουμε εμείς για εμάς. Για το μέλλον και την βιωσιμότητα μας.

Ποτέ δεν είναι αργά να βάλεις βάσεις για το μέλλον.

Γρήγορα αλλά όχι πρόχειρα.