Βρείτε μας

https://www.facebook.com/kostas.iakovou.75    

Σχετικά βίντεο

 

 

 

 

 

Άρθρα

Κάθε μεταβατική περίοδος χρειάζεται χρόνο για την απαιτούμενη προσαρμογή Του Κώστα Ιακώβου,

 Θεσσαλονίκη, Φεβρουάριος 2018

         Μια από τις πολλές αλλαγές που συντελούνται στο επάγγελμά μας είναι και η υποχρεωτική καθιέρωση μετά τον Μάιο του barcode στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Σύμφωνα με το νόμο 4487/9.08.2017, οι εφημερίδες και τα περιοδικά γενικότερα θα πρέπει να έχουν barcode για να γίνεται ηλεκτρονική σάρωση αυτού και να πιστοποιείται η ποσότητα φύλλων ή τευχών. Η πρόθεση του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, όπως έχει δηλώσει ο Yπουργός Νίκος Παππάς είναι να διασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η διαφάνεια στις κυκλοφορίες των εντύπων και ως εκ τούτου να υπάρχει και δίκαιη διανομή της δημόσιας διαφημιστικής δαπάνης. Η εξέλιξη αυτή επηρεάζει άμεσα και τα σημεία πώλησης του έντυπου Τύπου, δηλαδή όλους εμάς που είμαστε οι τελικοί κρίκοι στην αλυσίδα προώθησης της ενημέρωσης, έχοντας βεβαίως προκαλέσει και ερωτήματα σε πολλούς συναδέλφους για τα νέα δεδομένα.

         Εμείς ως κλάδος αναμφίβολα είμαστε υπέρ του εκσυγχρονισμού κάθε διαδικασίας πολλώ δε μάλλον όταν συνδέεται με θέματα διαφάνειας, ισονομίας αλλά και θωράκισης της χώρας σε θέματα φορολογικής νομιμότητας. Η τεχνολογία είναι μέσα στη ζωή μας και άρα και στο επάγγελμά μας και διαρκώς καταλαμβάνει περισσότερο χώρο, διαδραματίζει σημαντικότερο ρόλο με στόχο να την κάνει πιο εύκολη και να καταστήσει διαδικασίες, επικοινωνίες και μεταφορές πιο γρήγορες και πιο αξιόπιστες. Η προσαρμογή στα νέα δεδομένα θα απαιτήσει εκσυγχρονισμό με μηχανογράφηση, ηλεκτρονική και διαδικτυακή των επιχειρήσεων, οι οποίες πλέον ξεφεύγουν από τις κλασικές, συμβατικές και παραδοσιακές έννοιες και μετατρέπονται σε ολοκληρωμένα σημεία εξυπηρέτησης πελατών.

        Ένας εκσυγχρονισμός χρήσιμος και απαραίτητος ώστε και ο δικός μας κλάδος να συμβαδίσει στα πρότυπα της νέας εποχής συνδυασμών υπηρεσιών που αφορούν τον έλεγχο, την αποθήκευση και την πώληση των προϊόντων. Ένας εκσυγχρονισμός που θα αποβεί επ’ ωφελεία και δική μας και των πελατών μας. Κάθε μεταβατική περίοδος ωστόσο, όπως αυτή που σε πολυπαραγοντικό επίπεδο βιώνουμε, χρειάζεται χρόνο για την απαιτούμενη εκπαίδευση και προσαρμογή. Ωστόσο η προμήθεια, εκπαίδευση και προσαρμογή στις νέες λειτουργίες της νέας εποχής των καταστημάτων μας, που και η χρήση του barcode για τον Τύπο δείχνει πως έχει έρθει, πρέπει να τύχει της ουσιαστικής αρωγής της πολιτείας. Σε κάθε περίπτωση στη μετάβαση αυτή η Ένωσή μας και εγώ προσωπικά θα είμαστε αρωγοί σε όλους τους επαγγελματίες που θέλουν να αναπτυχθούν και να εκσυγχρονιστούν, που θέλουν να δημιουργήσουν νέες δομές προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν τις σύγχρονες και ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών και της κοινωνίας. Η Ένωσή μας αρωγός επαγγελματικά και συναδελφικά.

 

 

Του Κώστα Ιακώβου,

Προέδρου της Ένωσης Καπνοπωλών Μακεδονίας

Μέλος Δ.Ε. ΕΕΘ-Οικονομικός Επόπτης

Μέλος Δ.Σ. ΓΣΕΒΕΕ